Mer utskriftstrubbel

Hej!

Efter diverse dillande fram och tillbaka så lyckas jag skriva ut igen från min Debianmaskin. Problemet är bara att sidorna jag skriver ut blir förminskade.

Den skriver en A4-sida, men använder bara ca 75 % av sidan, i övre vänstra hörnet av sidan.

Jag har ställt in skrivaren med Gnomeappleten (Administration - Utskrift) och använder mig av en hpijs-URL: hp:/net/HP_Color_LaserJet_2605dn?ip=10.1.1.6 och HP 2605-PPD:n som finns på systemet.

En liknande konfiguration (dock med en annan HP-skrivare) fungerar på en annan Debiandator jag har.

Skrivaren är en HP Color LaserJet 2605dn, och den fungerade alldeles utmärkt under Debian innan jag uppgraderade till Lenny.

--
\\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/