Re: Utskriftsproblem i Iceweasel

Den den 13 maj 2009 19:45 skrev Sven Arvidsson <sa@whiz.se>:
<snip>
> Du har en speciell inställning för pappersstorlek, File → Page Setup.
> Kan du ändra det där?

Om du menar den längst ut till vänster: Arkiv>Utskriftsformat ?

Den står på A4. Men direkt efter installationen av Lenny, så stog den
på Letter. Mystiskt. Trodde när jag installerade Lenny, eftersom jag
valt Svenska som språk och Sverige som land. Att jag skulle få A4 som
default. Men jag fick gå in och ändra överallt från Letter till A4.

> Annars, testa att sätta inställningen till iso_a4 istället för bara a4.

Finns ingen iso a4 bara A4.

Därimot i about:config, så hittar jag iso a4:

print.printer_LaserJet-5M-Postscript.print_paper_name;iso_a4

Jag har alltså inte något problem att skriva ut annars, utan enbart
när jag är inloggad på internetbanken. Ringde deras support men dom
snackade bara Windows.

Felmeddelandet jag får av skrivaren: FACK 2 FYLL PÅ LETTER  Laddar jag
då Fack 2 med papper (A4), så skriver den ut.

Men som sagt. Det problemet har jag inte, när jag skriver ut med
Epiphany när jag är inloggad i internetbanken.

--
/Rolf
Vince Lombardi  - "We didn't lose the game; we just ran out of time."