32-bitars Firefox i AMD64

Hej!

Jag har manuellt laddat ner och installerat 32-bit Firefox från Mozillas
hemsida och installerat den under /opt/firefox. Efter att ha skapat lite
symlänkar i /opt/firefox/plugins så funkar både Flash och Suns Java.
Enda problemet är nu att det inte går att skriva ut: I Print-dialogrutan
finns ingen skrivare installerad. Efter lite googlande verkar det bero
på att Firefox inte hittar 32-bit versionen av gnomes print-bibliotek.
Det verkar stämma, för i terminalen får jag felmeddelandet:

(firefox-bin:4954): Gtk-WARNING
**: /usr/lib/gtk-2.0/2.10.0/printbackends/libprintbackend-file.so: fel
ELF-klass: ELFCLASS64

Jag har en 32-bitars version av denna fil installerad (via
ia32-libs-gtk):

/usr/lib32/gtk-2.0/2.10.0/printbackends/libprintbackend-file.so

Men hur får jag Firefox att använda denna istället?

/Pelle