Re: Roundcube (Was: Re: Ang. Re: Aktiv? (WAS Re: Debian 15 år idag!!!))

Sist jag körde roundcube var den väldigt grundläggande (adressbok, mail och inte så mycket mer), men stabil och ytterst trevlig att ha att göra med.
Däremot gick jag över till GMails egna interface efter några månaders samkörning av roundcube för några konton och squirrelmail för något annat, vilket gav en väldigt ojämn upplevelse tillsammans.

Oscar