Re: Debian 15 �r idag!!!

2008-07-16 Daniel Sw�rd wrote:

Hej glada Debian-användare, tänkte påminna om att Debian idag fyller 15
>år. ;-)
>
>Hur många är det som är aktiva på den här listan nuförtiden? Jag är
>subscribe:ad, men har varit inaktiv ett bra tag.
>
>Har alla eventuellt "nya" Debianiter försvunnit till Ubuntu, eller dog
>listan ut efter det bisarra flame-war som bröt ut i februari?

Jag läser breven när de kommer. Jag är inte så aktiv, i den meningen
att jag svarar på mail, oftast, eftersom jag inte har svaren.

Flame-war:et som var tidigare tycker jag var komisk. Det är lätt att
missuppfatta saker och ting när man läser epost. Det var som att
luften gick ur listan efter det.

Jag visste hur som helst inte att debian fyller så pass många år,
kul.

/pow