Re: fråga angående X11 fönsterhanterare

Svar från en mindre vetande vad beträffar sådana detaljer: För mej har det
fungerat automatiskt så att den forst installerade fonsterhanterarens
inloggningshanterare har lagt till möjligheten att välja annan
fönsterhanterare ifall sådan installeras sedan. D.v.s. installera en
ytterligare och kolla i kdm om den finns som alternativ. OK, har bara testat
med KDE och Gnome, de kanske har en särskild överenskommelse, men jag tror du
kan testa med installering/avinstallering av den/de du önskar prova och det
kanske fungerar av sig själv som du har tänkt? Debian är ofta förunderligt
automatiskt förutseende ...

--
Tore Ericsson, Tväråmark  http://tores.se