Problem: HP-laser + cups + samba --> win XP p

Hej,

Jag har problem med att låta min Win XP pro skriva ut på HP-lasern som finns på min server!
Lokalt är det inga problem.
Skrivaren ser ut att hittas av samba utan några konstiga anmärkningar i loggen.
Den 'syns' också hos Win XP pro burken, men, jag får en massa tvetydiga felmedelanden efter att den är
installerad och jag försöker skriva nått.
I Linux burken set paketen tomma ut ????

Har också tittat på trafiken utan att begripa var felet ligger.

Här på servern http://sm7jqb.dnsalias.com/ hittar du länk till samba där jag visar hur smb.conf mm ser ut.

Kolla hos mig och grunna lite, du kanske kommer på nått!
Funkade fint när jag körde RedHar 7.3 för något år sedan.
Vill kunna skriva ut på min laser snart.

Bengt Samuelsson
Nydalavägen 30 A
SE - 35248 VÄXJÖ
Sweden