Bouncer ? Något som vet?

Hej,

Har ett litet delikat problem. Min server (fast ip) har access till en extern server som jag brukar logga in på via SSH.
Hur gör man, om det är möjligt överhuvudtaget, att låta ett annat ip från utsidan gå via min server till den externa servern nämd ovan?
Eftersom bara mitt IP släpps igenom brandväggen, kan inte andra komma åt den externa servern förrutom jag.
Är detta möjligt?
Bounce har folk sagt att jag ska använda men fasiken va e det och hur gör man?

Mvh
\\lummi