Re: KAMPANJ: Gratis internetfilter till alla skolor !!

Sunday, 26 March 2006 00:25, Torbjörn Svensson wrote:
> Ursäkta, men vad har detta med GNU/Linux och/eller Debian att göra?
>
> Tycker detta luktar spam lång väg!

Spam till Debians listor kan med fördel rapporteras till
report-listspam@lists.debian.org. Notera dock att meddelanden måste
"studsas" (bounce/redirect), inte vidarebefordras. KMail, Mutt och
många andra populära e-postprogram har en funktion för detta.

--
Alexander Nordström
http://lx.n3.net/