Re: apache2 mysql5 php5

Daniel Nylander wrote:
Gabriel skrev:

Hur kommer det sig att alla phpsiter som jag har går så grymt slött? Har
apache2, mysql5 och php5 installerat men det känns som om jag sitter på
modem och laddar upp 100mb till ett konto nånstans på hawaii... Det är
Coppermine och phpmyadmin som jag har testat och den ena går slöare än
den andra.. Nån som har varit med om samma sak?

Har du installerat php-pear?
Kan det vara DNS-uppslag som gör det långsamt?
Minne?

Mvh
Daniel

Hej, jag har inte installerat php-pear. Ska göra det nu. DNS-uppslaget? Jag har ingen dnsserver på den här datorn. jag har 1024 DDR400..