Re: Stänga av "stäng ner" och "starta om" i GNOME-utloggningen

tis 2006-03-21 klockan 08:40 +0100 skrev Peter Karlsson:
> Hej!
>
> I Sarge ger Gnome möjlighet att stäng av och starta om systemet från
> den vanliga utloggningsmenyn. Hur gör jag för att ta bort denna
> möjlighet, det börjar bli irriterande att jag råkar välja det hela
> tiden...?
>
> --
> \\// Peter - http://www.softwolves.pp.se/

Skrivbord -> Inställningar -> Sessioner, alternativet "Fråga vid
utloggning". I alla fall gäller detta i GNOME 2.12.3. Det borde kanske
egentligen finnas något sådant alternativ i själva utloggningsdialogen.
Om du orkar kan du göra en bugrapport på wishlistnivå om det.
--
Vincent Lönngren <bice77@malmo2.net>