Re: Gnome fonter

tis 2005-12-20 klockan 23:11 +0100 skrev Andreas Rönnquist:
> Jag började tro att det var nån obskyr inställning i gconf-editorn eller
> liknande som hade börjat strula - Men när jag ändrar dpi-inställningen
> så ändras ju storleken i Gaim. Kör nu med 90 dpi, och det funkar fint.
> Då ska vi bara se till att få alla andra program att köra med vettiga
> inställningar.. :)

Om det är samma förändring som jag råkade ut för så ändras deras storlek
till samma som GAIMs nästa gång de startas om. Jag startade om X och
fick samma storlek överallt. Pango gjorde en massa grejer med fonter
under uppgraderingen, men jag vet inte vad som egentligen ligger bakom
förändringen.

> Hursomhelst, kudos till dig Vincent! Tackar!

*rodnar*
--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>