Re: Mardröm

Tja Knoppix har jag använt ett flertal ggr.
Då främst med partionering verktyget "parted"..(man kan nämligen inte
partionera om diskarna medans de är monterade, enbart PartionMagic för
windows är i klass med parted).

Med specialprogram i Windows kan man läsa (o kanske skriva) filer i ext3
o vaddetnuhette filsystem. En extension till Windows-commander som jag
använder gör det ivf.

--
Mvh, Per Blomqvist
Web: http://phoohb.shellkonto.se