Re: Windowsljud via debianserver

Vincent Lönngren skrev:

Jag har inte så mycket koll på sånt, men borde man inte kunna använda
Cygwin för att köra någon alsaklient? Det borde väl även gå att helt
enkelt logga in på debianservern med ett vanligt shell, t ex via putty
eller till och med telnet om nätet är avskärmat, och spela upp ljud från
kommandoraden på något sätt.