Re: SSH-klient grafisk

Nej, nej. Inte Window$. Trodde knappt man fick nämna det ordet i denna mailinglista. Innan jag bleb upplyst så körde jag givetvis putty (och gör det nu med när jag måste). Försöker konvertera helt till Linux men saknar en del verktyg.

/ Calle

Mackan <many@unx.se>

2004-12-21 17:37

carl.westman@kendrion.com