Re: RealPlayer

Hej igen!

Jag har nu upptäckt att jag med RealPlayer 10 kan flytta
framåt/bakåt i videosekvensen utan problem, men att det
från där jag börjar visa fungerar i ungefär två minuter
som tidigare innan den stannar. Jag måste då avbryta
uppspelningen, starta om den och flytta fram tills där
den stannade för att se vidare. Det här tyder ju på att
den inte har problem med själva nerladdningen av filen
utan det verkar som den har problem då den laddat ner en
viss mängd data. Det verkar inte vara exakt samma mängd
hela tiden, men i stort sett.

Finns det något sätt att spara ner en debugfil för vidare
analys i något av RealPlayer 10, MPlaye eller Xine?

Mvh Peter