bootdiskett DDO+Grub

Hej!
Är det någon som har koll ifall det går att göra en bootdiskett för att boota Linux från en HD med DDO från ONTRACK installerad. Jag har tänkt använda grub som bootmanager eftersom det är den jag har använt sedan tidigare.
Alla förslag mottages tacksamt.

Mitt huvudproblem gäller att jag har WindowsXP (NTFS) på master hda och linux på hdb med DDO och grub. Man kan säga att jag slagit ihop två maskiner till en. Har försökt att installera DDO på en startdiskett med grub, men det blir bara fel och disketten går sedan inte att boota med.

Alternativet vore att skapa en startdiskett i WinXP, med en bios-inställning att boota hdb först, men inte heller detta verkar funka.

/Sandor