Re: /etc/init.d/rcS: line 1: sv_SE: command not found

Hej!

Jag har letat som en liten ekorre, men inte hittat något som jag tycker
verkar misstänkt. Filerna som står uppräknade i man bash ser helt ok ut.
grep -e sv_SE /etc/* ; grep -e sv_SE $HOME/* gav inte heller något
intressant, såvitt jag kan se. Några andra tips på filer det kan handla
om? /bin/sh ger inga såna meddelanden i andra sammanhang, t ex från
kommandoraden eller i början på andra filer.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>