Fwd: Undelivered Mail Returned to Sender

(emm fick tillbaka bounce pågrund av headern på det här. försöker igen
eller så får jag köra med en annan adress)
Mah. När jag äntligen fått en ordentlig burk[0] och inte bara kör på
min sex år gamla burk så fungerar inte ljudet för alla användare.
Fungerar för min användare men inte för min flickvän. För medelanden
om att hon inte har rättigheter till /dev/dsp[1] så nu blir det till
att undra och ställa dumma nybörjar frågor.

[0]=Jag köpte och satte in än ny hårddisk i min flickvänsdator.
[1]=hmm kanske skulle testa och använda chmod kom jag just på. fast
jag postar i rent förberedande syfte eftersom det säkerligen inte
kommer fungera (och jag av olika skäl, typ att min flickvän använder
windows på den burken för tillfället och jag sitter vid hennes mammas
slitna bärbara).

Victor Annergard
http://virre.blogspot.com
virre@postmark.net