Apt-get upgrade "krångel" med php4?

Hej, är det bara jag som fått problem med php4 (Debian-sarge)???
Apache har slutat att servera php-sidor för mig.
Detta började fitta igår, när jag körde apt-get uppgradering.

Jag skickade bugraport, till paketet "apache":
Och till paket "php4":
Man har varken fått svar, eller sett någon förändring.

Är det enbart jag som har fått detta problemet???

Lite kort här.. libphp4.so är borta från apachemodules.
Som enligt "apt-file search libphp" tillhör:
php4: usr/lib/apache/1.3/libphp4.so
Men "dpkg -L php4", visar att "php4" snarare är ett dummy paket:
/usr/share/lintian/overrides/php4 (en ända intetsägande fil)

Any ideer are welcome!

--
Mvh, Per Blomqvist
Web: http://phoohb.shellkonto.se