Re: SUNs tangentbord

On Sun, Aug 15, 2004 at 02:52:57PM +0200, Christoffer Sawicki wrote:
> Hej!
>
> Fick du reda på någonting?

Jag har fått reda på att det ska finnas sun-tangentbord med
USB-anslutning, så att man slipper köpa konverterare, men jag vet inte
var man kan köpa dem. De återförsäljare som finns länkade på SUNs
hemsida verkar mest vända sig till företag med stora helhetslösningar,
så det verkar tveksamt om man kan knata in och köpa ett futtigt
tangentbord där. Och inga vanliga datoraffärer verkar sälja några
SUN-prylar.

/Pelle