Re: Wine, är det något att satsa på? Live CD med XP?

On Thu, Mar 25, 2004 at 16:42 +0200, Tomas Nykung wrote:
> Spel har jag inte brytt mig om överhuvudtaget, så jag kan inte kommentera
> dem.

Finns ju WineX från [1]Transgaming. Det ska tydligen fungera ganska
bra med vissa populära spel, fast jag har inte testat något sånt
själv. Man kan se på webbplatsen vilka den fungerar bra med. Kostar
egentligen pengar att få den i paketerad (icke-CVS-) form men om man
googlar lite så kan man hitta ett gratis Debianpaket som någon lagt
upp :)

[1] http://www.transgaming.com/

--
Pelle