Re: Telias strypning av port 25

Jag har liknande problem, men då jag har kontroll över den mail server
jag vill använda la jag till följande regel:

iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -d X.X.X.X --dport 26 -j DNAT
--to-destination=X.X.X.X:25

så kan man skicka över port 26 istället, fungerar fin fint.

/joakim

--
Joakim Becker
M: 0708-178 173