Re: GDM vill inte

Love Hansson wrote:
> Tyvärr är det inte så enkelt, problemet kvarstår

Ok   testa detta då:

gå till en consol   Ctrl+Alt+F1     logga in som root   och så kör du
/etc/init.d/gdm restart

gå sedan tillbaka till GDM  Ctrl+Alt+F7  tror jag det brukar vara   och
testa logga in igen...

fast du kanske redan har testat att starta om hela datorn? då har detta
troligen inte så stor effekt...

i sådana fall får vi börja leta någon liten sparad fil någonstanns som
säger åt GDM detta...

	/Samuel

--
Free computer support at