Re: Mplayer istället för Realplayer

Jag har inte kommit så långt än, kompilerade ihop det ihelgen och har
provkört lite men det finns ett "mozilla plugin" del till, det borde stå
något om det i antingen README eller INSTALL filen till Mplayer, jag har
för mig att jag såg något om det men tittade inte så noga på det just
då. Jag ska nog optimera kompileringen när jag provkört lite och ska
titat närmare på det då. Just nu har jag bara gjort "test" kompilering
för att se att alla codecs funkar o.sv.

/joakim