Re: Stable till Testing

On Monday, 22 Nov 2004 18:13, timebandit wrote:
> Om jag nu upgraderar hela systemet till "testing" finns det då nått
> bra å enkelt sätt att gå tillbaks till "Stable" igen?

Inte annat än att använda "sarge" snarare än "testing" i konfigurationen
och vänta på att "sarge" blir "stable" (vilket sker "Riktigt Snart
Nu"). I den mån pakethanteringssystemet klarar att genomföra en
"nedgradering" är det inte en funktion som är avsedd att användas, och
lyckade försök därtill bör inte förväntas.

--
Alex Nordstrom
http://lx.n3.net/