Re: dist-upgrade vill radera det mesta?!?

Försök med en apt-get update;apt-get dist-upgrade igen om något dygn eller så,
då är det säkert löst om inte problemet är ganska unikt.

Försök läsa ut /varför/ den vill ta bort alla dessa paket. Är det kanske en
alldeles för ny libc på väg in eller något liknande?

 /Calle