Kernel 2.6

Hej

Är det någon som testat 2.6-kerneln ihop med Debian (sarge)?
Jag blev så sugen så sugen men minns litegrann med fasa hur illa saker
blev en gång för längesdan när 2.2 var ung.

Behöver man tänka på något särskilt?
Någon som har en åsikt?

Jag kör på en laptop...

Hälsningar Martin
(enligt praxis ska man svara till både listan och maRtin och då får man
tyvärr klura ut min mailadress men ni är ju smarta typer så det går
säkert bra. Jag lipar inte om ni hoppar över det.
Varför? Jag behöver inte fler mail om Latest Security Patch...)