Re: Debian DVD iso filer

On Thu, 11 Dec 2003 00:33:44 +0100, Björn Johansson
<bjorn.johansson@4a-consulting.com> posted to debian-user-swedish:
 > Är det någon som känner till om det finns Debian ISO
 > filer för DVD någonstans? Eftersom jag ska fixa det
 > på en Windows burk där jag inte har rättighet att
 > installera några program så är Jigdo inget alternativ.

Allmän konsensus synes vara att det inte lönar sig att slänga upp en
DVD-ISO för det är nästan ingen som laddar ner den och när någon gör
det så går en stor del av bandbredden till kråkorna.

På DebianPlanet finns en diskussion men The Amazing Drupal gör länkar
som man inte riktigt vill limma in någonstans, som t.ex.
<http://www.debianplanet.org/module.php?mod=search&edit%5Btype%5D%5Bnode%5D=1&keys=dvd>

<http://www.debianplanet.org/module.php?mod=search&keys=dvd> ger
fler träffar men mindre träffsäkerhet.

Ber man snällt kan kanske någon med hårdskiva och bredband göra en ISO
med jigdo som du kunde ladda ner. (Jag har inte så mycket av
någondera, annars kunde du be mig.)

/* era */

--
formail -s procmail <http://www.iki.fi/era/spam/ >http://www.euro.cauce.org/