Courier-IMAP, Exim3, Maildir, spamassasin samt Clam-AV config problem

Hej!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra detta, har läst listor m.m. utan
att hitta något som gör mig säker på hur det bör gå till det bästa jag
hittat är att byta ut (min nuvarande):

local_delivery:
  driver = appendfile
  group = mail
  mode = 0660
  mode_fail_narrower = false
  envelope_to_add = true
  return_path_add = true
  file = /var/spool/mail/${local_part}

mot:

 virtual_localdelivery:
  driver = appendfile
  create_directory = true
  directory_mode = 700
  directory = /var/spool/virtual/${domain}/${local_part}/
  headers_remove = "Bcc"
  user = vmail
  group = vmail
  maildir_format
  mode = 660

men jag känner mig inte helt säker på detta, samt att jag vet inte hur det
ska se ut i mina conf filer då jag har dubbla en för inkomande mail för
virus scanning och en sedan vidare för "slut-leverans". jag tycker att det
borde räcka med att byta ut det i "exim_outgoing.conf" som är för slutleverans
men jag är mycket osäker.

finns det någom bra HowTo som jag inte lyckats hitta eller är det någon
som har motsvarande fungerande conf som jag önskar. dvs jag vill använda IMAP
framför pop och jag vill att mail ska finnas i /var/spool/mail/$user och jag
vill att spamassassin och Clam-AV biten fortfarande ska fungera.

Med vänliga hälsningar
Joakim