Re: problem med emacs och gv

Felaktigt hur?

Jag har också problem med grafik i ghostscriptvisare... De skalar inte ned
bilder korrekt, så att bilder i 300dpi ser förfärliga ut tills man zoomar in,
då ser det acceptabelt ut. Samma dokument aningens bättre ut i xpdf och ser
korrekta ut i Acrobat Reader..

Min ghostscriptversion är 7.07-1, vilken version har du?