Re: Mängder av skräpbrev

lasse wrote:
Jag har suttit och spårat lite av dom mail som har dykt upp, och vissa av dom är riktigt fyndiga, bland annat fick jag från domänen ratatata.kalashnikov.ru (vilket jag då tycker är humor) Ratatata finns dock inte.. så jag skulle tro att bara igenom att ställa in att man gör en revesedns-lookup på sendaren och kollar så att den finns... så slipper man nog massor. Jag vet att luckan i mitt resonemang är att många kör relay..

Varken jag eller Lasse vet hur man gör detta i Exim.
Någon annan duktig person som vet?

--
"The light that burns twice as bright burns half as long
 - and you have burned so very, very brightly, Roy."