Men blä

Hej på er,

är det någon vänlig själ som kanske konsultar eller liknande som stött på ett antivirus som är helt gratis (licens etc) även för företag? Det finns ju en del för privatpersoner och studieinstitutioner men inte vinstdrivande företag.

Vill ha ett gratis skydd som jag kan infoga med amavis-new och postfix till mitt lilla företag och som egen företagare har man inte 10KSEK att lägga bara på ett antivirus..

TIA,

Niclas

 _  _ _ _
|_|_|_|_|
|_|_|_|_| All work and No play makes Jack a dull boy
|_|_|_|_|