Re: svenska tecken osv.

Hej, och ursäkta om svenska tecken inte fungerar.

Jag hade tidigare fått det att fungera tidigare, med kommandot:
dpkg-reconfigure locales
samt
dpkg-reconfigure console-data
( jag har inga problem med svenska tecken i X )

Men idag när jag uppgraderade mitt debian-testing system, så uppgraderades
150 st paket!!! Jag har inte varit med om att såå många paket
uppgraderats på en gång. Och nu fungerar inte svenska tecken i consoln,
mutt, lr xterm mm.

Jag postar detta meddelandet ovanpå en annans med relaterat problem.
Alla ideer är välkomna!