Re: Listan arkiv

Fy tvi..
Vi är ju enbart 350st användare på denna e-postlistan.
Jag undrar om nån skulle göra sig besvär med script o don för att luska
bland så få. Det är nog snarare någon person med "full" insyn i
administrationen av denna listan, som kanske hoppas på kolaboratörer i
deras sabotage mot mR bILL gAtes.

( Jag tycker dock att antalet har minskat nu, och det utan någon åtgärd
från min sida )