Re: Tips på rdf/rss-läsare efterlyses

On Mon, Sep 08, 2003 at 08:18:29PM +0200, Anders Wallenquist wrote:

> Har någon tips på bra rdf/rss-läsare gärna som panelprogram eller
> liknande (litet och lätt)? Läsaren måste kunna bevaka flera källor
> samtidigt. Har testat aggreg8.xul (mozdev.org) men letar fortfarande...

Jag ser av dina senare inlägg att du kör gnome 2, och då kan jag
rekomendera Straw ( http://www.nongnu.org/straw/ ). Jag vet inte hur sen
version av den som finns i debian men det är först i 19.x som den har
blivit riktigt trevlig, så det kan tänkas att du får ladda ner den
direkt. Den är inte ett panelprogram utan känns mer som en news läsare
men jag trivs i alla fall bra med den modelen.

/jp
--
 jens persson         #
 <jens@persson.cx>    #      Oedipus, come home. All is forgotten.