Re: Virusdetekterings-reply

On Thu, 21 Aug 2003 [10:22],
    Peter Mathiasson (peter@mathiasson.nu) wrote:

> För att folk som läser arkiven skall kunna svara på inlägg?

Varför ska de svara på inlägg de själva inte kan läsa? Själva tanken med
"arkiven" är väl bara en återblick vad som snackats om på listorna, inte
något man ska läsa "istället" för att vara med på listan och posta.

> För att du skall kunna prenumerera med en annan address än den du
> använder dig av i From headern?

Du menar skicka inte prenumerera? Ser inget "behov" att det skulle
behövas. Aldrig kommit i en situation då jag verkligen behövt posta ett
svar till listan och jag inte kunnat ändra min header. Det kan man väl i
stort sett i varje mailprogram?

/d

--
... david röhr              |      o_
.. unix systems consultant  | o/  /\   Solaris, AIX, HP-UX