Re: Html-editor

Håller med om att Composer verkar funka bra. Min ganska begränsade
erfarenhet säger dock att den skapar kod som ger ett rörigt intryck och
att WYSIWYG-känslan störs av att den inte uppdaterar ordentligt. Genom att
växla från "normal" till "alla taggar" och tillbaka till normal kan
utseendet förändras.

När det gäller koden tycker jag att det lönar sig att släppa lös "tidy" på
den. http://tidy.sourceforge.net/ Den städar upp koden på ett snyggt sätt.
(Det går att ställa in en hel del, t.ex. så kan den modifiera
ursprungsfilen, använd hjälp-flaggan.)

/Pontus