Re: Ramverk för webplats

> Kryptiskt subject men vad jag menar och vill ha tag på råd från er är om
> någon känner till ett bra verktyg för att publicera en webplats.

Nu blir jag väl steglad här, men företaget Roxen i Linköping, som gjort
webservern Roxen säljer ett proprietärt Content Management System till sin
webserver. Jag har inte provat det själv, men jag ville gärna tipsa om det
eftersom företag i sig är grundat av personer med hjärta i den fria
källkodsvärlden. Dessutom har jag hört att det är bra. Jag tror att corren.se
använder det.

Här:

www.roxen.se

/Fredrik Persson