usb cdbraennare..

hejsan, foer ett tag sedan infoerskaffade jga mig en begagnad laptop, med den medfoeljde en usb-braennrare, den verkar jaettegullig, och jag har faatt den att hittas av sjaelva datorn, naer jag startar den, osv. men sen vet jag inte hur jag hittar den i systemet, hittar inget i /dev/scsi/ eller i /dev/usb, eller i /proc/. har gaatt igenom ganska mycket av www.linux-usb.org  och trimmar nu igenom faq'en daer..

ska se detta aer vad som kommer ut, till syslog naer jag kopplar in den, vet inte om det kan hjaelpa, men kanske underlaetta.

bifogar det som en fil...

"Vi gick till Atari och erbjöd oss att jobba gratis för dem, bara de byggde vår maskin. Men de sa nej. Så vi gick till HP. De sa att de inte behövde oss eftersom vi inte ens hade universitetsexamina"
-Steve Jobs om varför han och Steve Wozniak grundade sitt eget datorbolag, Apple
http://www.linuxmail.org/
Now with e-mail forwarding for only US$5.95/yr