Re[2]: Från med LPR till CUPS

Maillinglists at soderlund.org wrote about Utskrift med LPR:

> Testa lägga in denna rad i /etc/hosts
>
> 127.0.0.1       localhost
>

> mvh Niclas

Jag har redan ip numret i min /etc/hosts.
Jag satt hela natten för att få LPR att fungera. Sedan så kikade jag
lite på CUPS, och det var mycket enklare att få igång. Så nu kör jag
alltså CUPS istället, synd att det inte funkar med OpenOffice.
Med Kword så funkar det alldeles utmärkt dock.

--

Björn Johansson "Debian rocks!!"