Mina mail till Lessig.

Om nån undrar varför jag cc:ade till listan så tänkte jag att frågan jag
ställde kunde vara intressant även för debianer. Listan har inte sagt ngt
på ett tag så..

Anledningen att jag postade hans svar var för att jag verkar ha missbedömt
honom och tänkte bidra till att andra inte får mitt ursprungliga felaktiga
intryck av honom. Om han svarar igen cc/fw:ar jag inte hit igen såvida
inte två personer eller fler explicit efterfrågar det. Annars fw:ar jag
privat ifall någon är intresserad.

--
Regards,

Tommy - http://www.geocities.com/todu5811/autosignature?1056
RFC2440 fingerprint: 4445 BB5E AE67 A0C9 7B25  5715 F938 88CB 7A10 2364