Evolution 1.3.92 - Kalendern borta?

Hej på er.

Körde en upgrade igår och pumpade in den  nya evolution (1.3.92 tror jag
bestämt att det var). Detta var inte så lyckat då evolution numer
felaktigt antar att min "kalender-mapp" är min "uppgifter-mapp".

Låter det rörigt? Jag har lagt upp några [1]screenshots så att ni kan se
vad som händer när jag rotar runt.

Som ni ser i det [2]första och [3]andra skärmskjutet så kommer jag till
min uppgiftsmapp när jag klickar på kalendern.

Skickar också med [4]utdata från evolution när det startas.

Eftersom jag har ett väldigt rörigt schema så behöver jag verkligen få
fart på den där kalendern snarast.. väldigt jobbigt att sitta och tyda
iCal i vim =)

Med andra ord så är jag _väldigt_ tacksam för hjälp.

1. http://www.galaxen.se/~markus/debian/evolution-problem/screenshots/
2.
http://www.galaxen.se/~markus/debian/evolution-problem/screenshots/evolution-cal1.png
3.