Re: wlan pcmcia hjälp!!

Hej

cardctl ident säger följande

Socket 0:
no product info available
Socket 1:
product info: "Belkin", 11mbps Wireless Notebook Network Adapter, Version 01.02
manfid: 0x0156, 0x0002
function: 6 (network)

--On Saturday, April 26, 2003 14:37:08 +0200 David Hardne <dh@cybe.net> wrote:

 Thomas Nyman wrote on Apr 26, 2003 at 01:42:20 PM:

[snip]

Jag behöver hjälp med hur jag gör för att få igång kortet...jag använder
för övrigt inte dhcp på subnätet...accesspointen är en netgear me102 och
pcmcia kortet är ett Belkin pcmcia....

Vad är det för modell på kortet? Vad säger "cardctl ident"?

Se även http://pcmcia-cs.sourceforge.net/ftp/SUPPORTED.CARDS

:DH

--
 .- David Hardne <dh@cybe.net>