wlan pcmcia hjälp!!

Hej

Har just satt igång en accesspoint..och den verkar fungera - man kan pinga den, och den har rätt ipadress.

Nu vill jag få igång mitt pcmcia wireless kort....jag kör sid...vad jag kan se så hittas pcmcia kortet ac card manager..om jag kör lsmod hittar jag följande relevanta poster

orinoco_cs	4680	0	(unused)
orinoco		29568	0	[orinoco_cs]
hermes		3296	0	[orinoco_cs orinoco]
ds		6624	2	[orinoco_cs]
pcmcia_core	41376	0	[orinoco_cs ds i82365]

I dmesg hittar jag inte direkt något som jag kan se hört till pcmcia kortet.

Jag behöver hjälp med hur jag gör för att få igång kortet...jag använder för övrigt inte dhcp på subnätet...accesspointen är en netgear me102 och pcmcia kortet är ett Belkin pcmcia....

just nu sitter jag helt fast...vore jättetacksam för hjälp.

Thomas

My GnuPG key id is 4DCAF083  Protect your right to privacy