[OT] tjänst för smssend

Inspirerad av en kille i Uppsala[1] satte jag för ett tag sedan upp en
egen mail->sms gateway. Till mutt skrev jag ett litet skript som
extraherade folks mobilnummer ur min adressbok och genererade en
to-rad som min rara lilla gateway kunde parsa. Det hela har fungerat
väldigt bra i några månader till i förra veckan då 1rstwap slutade
fungera med smssend. Nu letar jag allstå efter en annan gratis sms
tjänst som funkar bra med smssend. Det är din erfarenhet jag vill
extrahera, inte det faktum att det finns skript till 73 olika
smstjänster i smssendpaketet.

mvh alex

Footnotes:
[1]  http://www.csd.uu.se/~bjwi7937/sms.shtml