remote x-display problem

Hej

Har ett problem. Vill kunna öppna en ssh förbindelse med en annan maskin och starta ett x program (t.ex xcalc) som visas på fjärrmaskinen. Alltså min laptop, som vi kallar host-A skall logga in på host-B och starta etyt program som visas på host-A.

Jag har gjort ändringar i /etc/X11/xdm/Xaccess och tillåter alla att etablera en förbindelse samt har angivit host-A i hostlist

Jag har även gjort xhost + host-A samt exporterat rätt DISPLAY variabel...men trots detta får jag besked att display inte kan öppnas på Host-A.

Vad är det som jag missar?

Thomas

My GnuPG key id is 4DCAF083  Protect your right to privacy