Re[2]: Debian och DVD(xine)

David Westlund wrote about Debian och DVD(xine):

> Är nog troligen bättre att satsa på grafikkort (fast jag vet inte hur
> gammal burken är).
>
> Läs http://freshmeat.net/articles/view/747/ för lite intressanta
> siffror. Visserligen bara om mplayer och inte om xine, men det kanske du
> kan lyckas få igång också.
>
> mvh
> David Westlund

Jag sitter med det bästa grafikkortet som det går: CybervisionPPC.
Jag kör liksom med Amiga, he he :-].

Nästa stora investering som jag kommer att göra blir en Mac, kanske
det blir en Ibook G3 eller nåt. Frågan är då förstås om verkligen
en G3:a räcker för Linux? Debian har ju rätt krävande saker i deras
distribution nuförtiden, som 3D spel tex 8-).

--

Björn Johansson "Debian rocks!!"