Re: Jabberd

Anders Wallenquist <anders.wallenquist@kreawit.se> writes:

> Någon som konfigurerat upp och kör JabberD? Har apt-getat jabber och
> gjort grundinstallationen utan att få kontakt med servern, inte heller
> petande via webmin-jabber har fått sprutt på servern.

Jeg har en jabberd kørende. Jeg mindes ikke at jeg lavede nogle
specille ting for at få den til at virke.

Kan du gennemføre de to praktiske øvelser beskrevet på:
<http://www.jabber.org/admin/adminguide.html#install>

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 peter@makholm.net |                            pants and slide on the ice