Re: Skapa en debian-user-swedish-FAQ?

Quoting Peter Mathiasson <peter@mathiasson.nu>:

> Tror du verkligen folk kommer titta i FAQen? De flesta av dessa frågor
> går ju att få svar på genom en Google-sökning på mindre än 3 minuter.

Som nybörjare på linux kan jag säga att jag skulle kolla. Hur mycket den skulle
användas av mig beror självklart på hur lätt den är att använda och det är nog
problemet. Jag har hittat för många HOWTOs som beskriver något på flera sidor
(där jag tappar bort mig på en gång) och sen får jag reda på att det bara var
att skriva en rad i prompten. Så gör den lätt att förstå så ska jag genast börja
använda den. Jag kan erbjuda mig att läsa igenom den för att se att en newbe
fattar den :-)

/Johan Ström

This mail sent through IMP: webmail.bth.se